Bemutatkozom

"A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el"

Engedd meg, hogy néhány szóban bemutatkozzam.

Zöldi Anita vagyok, 2003 óta foglalkozom utazásokkal, 2009 óta saját utazási irodámat vezetem. Eddig több, mint 100 pár (köztük a saját magunk) nászútját szerveztem meg, nagy sikerrel. (Többet erről a témáról itt.)  

Azért indítottam ezt a blogot, mert szeretnék inspirációt adni azoknak a pároknak, akik épp az esküvőjüket, ezzel együtt pedig a nászútjukat tervezik. Szeretnék olyan infókat, sztorikat, tippeket, ötleteket megosztani Veletek, amelyeknek tényleg hasznát veszitek, hogy ne csak az esküvő, de a nászút szervezése is stresszmentes és élvezetes legyen.

Bízom benne, hogy tetszenek majd az írásaim, várom visszajelzéseiteket! Nyugodtan szóljatok hozzá a bejegyzésekhez, de írhattok nekem emailt is akár a privát (anita.zoldi@hotmail.com), akár a céges (anita@sunrisetravel.hu) emailemre.

Kellemes időtöltést kívánok Neked itt a blogon!

Anita